Friday, December 23, 2011

Ramainya pesakit !!

Assalamualaikum...
lebih kurang seminggu aje lagi nak buka sekolah & semua kelengkapan aku dah sediakan, cuma mental je yang tak sedia lagi untuk menghadapi PMR tahun 2012... adoiyaiii... macam mane ni??!!
ok balik kepada tajuk yang sebenar.. kat rumah ni hanya tinggal aku, ayah & abang ipar aku je yang tak demam yan lain habis demam.. kuang-kuang-kuang!! memula Amy(akak 1st) & mak je yang demam angkara  pergi ke PD .. lepas tu Dekya(akak 4th) dan diikuti dengan Dada(my only abang) yang Dada ni tak ikut pon gi PD tapi berjangkit pulak uhuk..uhuk..uhuk.. aku yang ikut pulak sihat, agak pelik disitu ..mungkin lepas ni ke ?? harap-harap tak lah ye.. aku lah yang kene jadi cik.misi merawat pesakit-pesakit tersebut..(sebenarnya mak yang jaga..) okay sampai sini dulu cerita aku untuk bulan Disember ni..


p/s: cantik tak aku punya template dengan header baru ni? kalau tak cantik pon tarapapa.. yang penting..KAU ADE!!! hik hik hik..

No comments:

Post a Comment